Kontakt

Vanliga frågor

Vilka öppettider har Miljötablettens kundtjänst?

Vi finns på telefon vardagar mellan 8-17, så ring oss gärna på 021 – 180 400. Det går även utmärkt att skicka ett mail till info@miljotabletten.se.

Har ni en butik som jag kan besöka?

Ja, vi finns i Västerås på Bellmansgatan 1 och man kan boka tid med oss när man har möjlighet att komma och besöka oss.

Varför har jag problem med att lägga en order?

Kontrollera att alla uppgifter som behövs är ifyllda och att du uppfyller de krav som gäller för det betalningssätt som du har valt.

Är det säkert att betala med kort?

Ja, kortbetalningar sker genom Klarna eller Stripe. All överföring av information sker i krypterad form. Vid kortbetalning uppges kortnummer, kortets giltighetstid, CVC-kod samt för vissa kort en 3D Secure-kod.

Vad ingår i priserna på produkterna?

Priserna är svenska kronor och inkluderar moms och fraktkostnad tillkommer om inget annat anges.

Hur fungerar min rabattkod?

När du har mottagit en värdekod skriver du in den på anvisad plats i kassan och trycker verifiera. Du får direkt respons på om din kod är giltig eller ej. Om du lägger fler varor i kundvagnen kommer koden med automatik att appliceras på dessa produkter också. De flesta rabattkoder gäller endast ordinarie priser och det står alltid angivet när du får din kod. Om du är osäker vad som gäller för just din kod är du välkommen att kontakta oss.

Hur länge ligger paketet kvar innan jag måste hämta ut det?

Du har 14 dagar på dig att hämta ut paketet efter att du har fått din sms-avisering. Efter det går paketet i retur till Miljötabletten och vi blir tvungna att debitera en avgift för hantering av outlöst försändelse (299 kr)

Vad kostar frakten?

Om inget annat anges är fraktkostnaden 79 kr.

Hur lång leveranstid har ni?

Vi beräknar att du ska ha din försändelse inom 1 – 5 arbetsdagar. Vi visar leveranstid under varje produkt till Postnord small direkt i brevlådan.

Jag har inte fått mitt paket, vad ska jag göra?

När vi har mottagit din order skickas en orderbekräftelse till dig via e-post och när vi skickar ut varorna från lagret får du ett nytt e-postmeddelande med en spårningslänk till vår samarbetspartner. Om du följer länken kan du se status på din leverans och se var försändelsen befinner sig i processen. När ditt paket finns att hämta ut kommer du att få ditt sms. Om du råkat skriva in fel mobilnummer kan du se var ditt paket finns via ovan nämnda spårningslänk och då räcker det med att du tar med dig din legitimation samt kollinummer till ombudet där paketet finns så får du ut det.

Om jag vill returnera paketet, vad ska jag göra?

Vid retur ska paketet vara komplett med påse och tabletter i obrukat skick. Sedan skall paketet returneras till följande adress:

Miljötabletten
Bellmansgatan 1
722 22 VÄSTERÅS

Kontakta oss

Besöksadress:

FJ Miljöteknik AB

Bellmansgatan 1
722 22 Västerås

Kontaktuppgifter:

021 180 400

info@miljotabletten.se

Fukt och mögelkonsult

Jacob Storholm
info@miljotabletten.se
021 180 400
SMS 0707162616